همون طور که در معرفی کتاب 

استراتژی های کسب وکار در بازارهای نوظهور اشاره شد، یکی از اصلی ترین تفاوت بازارهای نوظهور و بازارهای کشورهای توسعه یافته، وجود نهادهای واسطی است که بدون وابستگی به طرفین بازار (فروشندگان و مشتریان) به تحلیل کالاها و خدمات می پردازد. به عنوان مثال میشه یک سایتی رو تصور کرد که هتل های مختلف رو ارزیابی و رتبه بندی کرده و همه هم می تونن بیان داخلش و راجع به تجربه هاشون از اقامت در هتل های مختلف حرف بزنن.

وقتی شما می خواهید یک هتل رزرو کنید، حتماً حتماً به چنین سایتی سر خواهید زد.

ادامه مطلب


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها