یک اشتباه رایجی (عموماً بین مدیران) وجود دارد از مفهوم بهبود فرایندها که فکر می کنند اگر فرایندی را اتوماتیک کنند یا اینکه آن را بر بستر فناوری اطلاعات بیاورند، آن فرایند را بهبود داده اند. مشکل اصلی در شناخت کم از مفاهیم 

مدیریت فرایندهای کسب و کار است. در 

BPM ابتدا باید فرایندهای موجود (AS IS) را مستند کرد، برای آنها شاخص های مختلف تعریف کرد (CSF , KPI , .) بعد با استفاده از تکنیک های مختلف فرایندها  را بهبود داد و فرایندهای بهبود یافته (TO BE) را ترسیم کرد و در نهایت فرایند را روی بستر فناوری اطلاعات آورد.

ادامه مطلب


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها